nedjelja, 23. siječnja 2011.

O orgonitima

UVODNI DIO

Ovim postom započinjem temu o orgonitima i vjerujem da će mnogima biti interesantna. Sa radiestezijske strane već nekoliko mjeseci intenzivno se bavim proučavanjem utjecaja orgonita na štetna zračenja opasna po ljudski organizam (podzemne vode, zračenja iz svemira te tehnička zračenja). 

Do sada sam utvrdio da orgoniti definitivno smanjuju štetni učinak na ljudski organizam svih štetnih zračenja. Dakako, u tom svom ispitivanju morao sam postaviti neke parametre sa svoje radiestezijske strane kako bi to utvrdio. Opće je poznato da se mjerenja štetnosti u radiesteziji izražavaju u krugovima koje čini visak pa sam i ja poseguo za tim jer nije bilo potrebe da 'izmišljam toplu vodu'. Najprije sam to činio pukim brojanjem krugova a kasnije sam te parametre posložio u dijagrame koji se tiču jačine štetnog zračenja, jačine orgonita, opsega djelovanja orgonita te u dijagram opasnosti štetnog zračenja po ljudski organizam pojedinog štetnog zračenja prije i poslije postavljnja orgonita.

Kako su orgoniti s kojima sam provodio ovo ispitivanje te oni koje sam imao i drugdje prilike vidjeti te ih izmjerit, bili različite jačine pojavilo se nešto što se zove 'sastav orgonita'. Kako nisam stručnjak za izradu orgonita a namjera mi je da ovim tekstovima o orgonitima (na neki način) barem malo dam neke smjernice u izradi 'dobrog orgonita za zaštitu čovjekovog organizma od štetnih zračenja', u ovim postovima imat ćete prilike vidjeti fotke orgonita koji su poslužili (a i dalje služe) za ovo istraživanje kao i njihov sastav. Vjerujem da će upravo taj dio biti od pomoći onima koji izrađuju orgonite.

Uz sve to, bit će i nekih mojih usputnih zapažanja o njihovom djelovanju na prostor i slično (npr. komunikacja među orgonitima u prostoru i sl.).

Svi tekstovi vezani za ovu tematiku moći će se naći 'na kupu' i u rubrici ovog bloga 'Orgoniti' kako bi svi zainteresirani za ovu tematiku mogli doći do željenog sadržaja bez muke.

Na kraju ovog uvodnog dijela posebno bi se zahvalio Dejanu Neorčiću koji je prihvatio moju ideju da provedem jedno ovakvo radiestezijsko ispitivanje orgonita na sveopću korist te nesebično ustupio nekoliko doista iznimnih orgonita.